neděle 12. května 2013

Víkend pod psa

Tak jsem se těšil na víkend, že budou všichni celý den doma, budeme se válet na terase a chodit na dlouhé vycházky. Jenže to by nesměl celý víkend propršet :( na terasu bylo zavřeno, tak jsem se musel spokojit s válením na gauči :) ale ty vycházky...to byla tento víkend bída. Nesnaším, když mi zmokne kožich nebo když šlápnu do louže. Pláštěnku nemám, protože se do žádné nevejdu (prý jsem moc tlustý, ale já si myslím, že mám prostě široká ramena :), takže jsme vždy jen oběhli barák a rychle zpátky do sucha a tepla. No a dnes tomu nasadila pánička korunu, když mi přímo za dveře na terasu položila pudinky na vychlazení... no takovou jsem na ně dostal chuť, tak doufám, že mi alespoň jeden piškotek obalený pudinkem dají  :)

                                                  

Žádné komentáře:

Okomentovat